måndag 26 januari 2009

Årsmöte 09

Nu är årsmötet
klart. Vi hade ett
fint besök i år.
1941 års
Mr Universum
kom och bastade
med oss.
Vi fick oxå ett
bejublat framträdande
av Calle C. som har
konverterat till
en äkta Värmlänning.
Han hade t.o.m. lärt sig
att säga -Gôrgôtt.
Se framförandet här.
Sen sjöng Henka Nyåker VÅR melodi
Gambriniusvisan.
Vad som sen hände får de närvande kommentera nedan.
Kenneth vann visst ölhävningen.
Själv fick jag en släng av vinterkräksjukan på söndagen.
Jag var inte alls den stora artist som jag var på lördagen.
PS. min taktik gick åt h-vete.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det stämmer att Kennet vann.
Arne slog honom i stormästarmötet
senare.

Anonym sa...

Hej medan du satt och drack strumpsilat var jag på Beefeater på Plantagegatan i Göteborg och kollade deras gästkranar:
Gästkran 1: Smörpundet porter - Nynäshamn
Gästkran 2: Dugges Münchhausens Pale ale - Mölndal
Gästkran 3: Anchor steam beer - San Francisco
Gästkran 4: Brooklyn Brown ale - New York
Gästkran 5: Bishops finger - Kentish ale UK
Jag smakade av Dugges och Brooklyn Brown Ale och BBA vann med en för mig lagom humlad smak. Sedan blev det några vanliga Spitfire som avslutning av kvällen./GÄ