fredag 20 april 2012

Bra historia från MGP.

Håll reda på din mobiltelefon


I omklädningsrummet till ett av Stockholms hetaste gym står en rad sportiga killar och byter om när en mobiltelefon ringer och en av killarna svarar med högtalartelefon.
- Ja?
- Hej älskling, det är jag! Är du på gymmet?
- Ja.
- Jag är på köpcentret i Nordstan och har hittat världens vackraste päls! Den kostar 12 000, men är nedsatt från 12 500. Vad tycker du?
- Ta den om du nu är så fäst vid den.
- Åh! Vilken tur, för jag har redan köpt den! Jag kikade in hos bilhandlarn mitt emot och provkörde nya Porsche 911 Carrera S. Och jag tänkte, ska vi slå till?
- Hmm... Ja, varför inte. Men då vill jag ha alla tillägg.
- Självklart älskling! Då ses vi hemma sen. Puss!
Mannen lägger på, vänder sig om och säger:
- Någon som vet vem som äger den här mobilen?

Inga kommentarer: