tisdag 11 november 2008

Avundsjuk

Fick ett mail idag från polarn
Walter. Han va så fräck att
han åkte och hälsade på
The big CHIP FOOSE i Los Angeles
utan att ta med mig.
Foose Design gör ju om bilar
till rena sexuella objekt.
Hur fick han Gunilla till detta.
Vete fan va jag skulle locka frun
med, för att göra en sån tripp.
Här ser vi Walter som dreglar
över en ganska så fin
maskin. Han vet nog inte vad
han tittar på, men det blänker.
Plymouth Terracuda
389 cui, 420 hk på bakhjulen.
Bilen ställdes ut på SEMA
förra veckan.
Inte nog med att retar mig
med fina bilar.
Han strör salt i såren oxå.
Det kom en bild till, med
vad det verkar goa ölsorter.
En Stout och en Ale.
Jag tror han har provat lite för
mycket med tanke på att
bilden är suddig.
Han tyckte att den högra skulle
passa mig. Va fan menade han????
Fan, Arrogant Bastard Ale.
Hoppas han får jätteont i huvet.

1 kommentar:

Anonym sa...

walter är en händig man,kan mer än att dricka öl minsann,har sommarstuga i Kil,inte konstigt han gillar sin bil,
Hälsningar poeten.