lördag 14 november 2009

Bereste Bildsköne Bäckman i myshörnan

Bereste Bildsköne Bäckman kom upp i kväll med en höjdare. Innis and Gun Highland cask Oak age beer. Det smakade superbt. Mycket bra iniativ av testare. Betyg 4+. Självklart bjöd jag på MIN Vattusäter 2. Vi satt i min myshörna och avnjöt några glas. Tror att BBB tyckte om den. Den va ju gratis, så det kanske gjorde sitt i betygsskalan. Tyvärr så syns inte de levande ljusen på bild. Men jag kan försäkra att kvällen var förtrollande.

2 kommentarer:

Fru BBB sa...

HAHA Det var inte bara för att Vattusäter var gratis som han skröt över den.... utan smaken var tydligen också mkt superb....sen fick jag höra att det var mkt mysigt i Sigges hörna....och att busiga Bosse var med på ett hörn

Sigge sa...

Nästa gång får fru BBB följa med.
Då kan vi äta Hackkorv till ölen.
Dä ä mums dä.