onsdag 18 november 2009

Test av Balt-öl

Törstenberg hade med A.le Coq från hans Estland- besök. En ljus eurolager på 5,2 %. Alla var överens att det var blask. Av "Osten" på Däck-köp fick jag 2 st Utenos. Ljus lager från Utena, (Carlsberg Baltic). Den var också blaskig. Hade det vore sommar och varmt så skulle båda få högre betyg. Det blev lite surr som vanligt när vi provar. Danne drack Cola= körde. Han blev nog lite trött i öronen för han drog sig undan lite. Förstår. Senare på kvällen kom Alexandra med Henka. Hon frågade om hon fick lämna honom en stund. Okey, sa vi. Hon hade nyss bytt på honom så då går det bra. När vi avslutade kvällen så frågade jag Per, som vanligt, om jag fick åka med till Storgatan. Det gick bra för denna gången. Då skrek Henka, - Får jag oxå åka med dig. - Javisst, sa P. - Men vänta, jag har ju cykel sa Henka. Förstår att Alexandra vill ha lite avlastning.

Inga kommentarer: