torsdag 5 maj 2011

Jahn P med fru oxå till Fjollträsk

MMS från
medlem.
Bild 1.
På väg till
Kungliga
huvudstaden
med SJ.
Har just
sopat i mig
en macka och
till denna
avnjutit en
S:t Eriks
Pale Ale.
Som vanligt
får alla öl som
testas för 11.00
5++. Ikväll
blir det Globen
och rätt i väggen,
The Wall.
Bild 2.
Spansk pissöl
Ambar. Klockan
är ännu inte
slagen 11.00,
så ännu en
fullpoängare.,
5++.
Mä dä här
tämmpo så kan
nog The Wall
dyke åpp före jä
kommer te
The Globe.
Bild 3.
Tjingeling!
Väl framme
i huvudstan
så blev det
ytterligare
en pissig
Spanjor,
Cruzcampo.
En klen 2:a
i betyg.
Klockan är ju
över 13.00.
SKÅL.
JP.

2 kommentarer:

infoufot scared of fjollträsk sa...

På lördag åker du och jag också till fjollträsk Sigge...jag är rädd. Tänk om jag blir fjollig...kan din hemmabryggda öl rädda mig tror du?

Anonym sa...

Min IPA gör susen.
Vi har även med äkta Svagdricka.
m.m.
Sigge