fredag 6 maj 2011

Min bil stulen!

Vaknade som vanligt imorse. När jag käkade imorse så tittade jag oxå ut som vanligt
för att se på vädret. VA FAN, bildjävel var borta. Kunde inte riktigt fatta.
Frun börjar ju tidigare än mig. Har hon bilen idag, flög det runt i mitt huvud?
Sprang runt för att se om den stod på gatan, icke där heller.
Va fan gör man nu, frun som ska ha bilen till helgen när hon jobbar.
Blev lite orolig i kistan så jag var tvungen att gå på "hemliga huset"
för att lösa det stora problemet.
När jag väl lugnat mig så slog det mig.
Vi tappade ju om öl igår och jag åkte direkt till Stickans från jobbet.
Som vanligt så gick jag hem därifrån av gammal hävd.
Bilen var ju kvar där.
Nu blir man idiotförklarad igen.
PS. Kunde lika gärna tagit nån öl igår, så hade jag haft nåt att skylla på.

Inga kommentarer: