torsdag 13 augusti 2009

2 höjdpunkter

Igår blev det en ny runda i Götet. Hans och Kikki visade oss runt. Ett nytt besök på Haket blev det. Därefter käkade vi på en Spansk restaurang. Smakade mummms. Vidare till Rover. Där fick jag pröva den röda Chimayen. Betyg 5. Efter diverse andra så frågade jag om man kunde en höjdare. Bartendern sa att jag skulle få en riktig bomb. En IPA från USA. Stone brewery. Ruination IPA. 95 spänn för en bira tyckte jag va i mesta laget. Härligt skum och alldeles härlig arom. För att inte tala om smaken. Han hade rätt när han sa BOMB. Tror det är den bästa öl jag druckit, (hitills). Får ni chansen till denna så lovar jag att det är det värt. Den satt som ett knytnävsslag i gommen,(hur fan det nu sitter). Betyg 5+++++++++++

2 kommentarer:

infoufot sa...

Nu blir jag AVUNDSJUK. Röd Chimay har jag aldrig träffat på än mindre smakat såklart - och inte nog med det - den fick högsta betyg av dig.
Mot inköp av röd Chimay är infoufot

bjorne sa...

Hade dom ingen Mariestad 7,0 eller,ha så kul och va rädd om Ann.