fredag 16 oktober 2009

Beslutsvånda av stora mått

Nu fick jag en dj-vla beslutsvånda. Vem ska jag börja med?
Första tanken va Ruination IPA. Tyvärr blir andra bara blask sedan.
Kanske ta och smaka nyheten Innis &Gunn Oak Age.
Den ska, enligt Bilsköne Bäckman, vara superbra.
Fan, en besk och god Punk IPA är ju bra att njuta av efter en dusch.
Den goa La Trapp Witte Trappistén ligger bra till. Underbar smak.
Abbott Ale vete f-n om jag druckit. Den tar jag nog.
Hallå där, en lager som König Pilsener ska ju tas före kraftigare saker.
HJÄLP. Vem blir bäst som första?
Jag tar nog en dusch så kanske det kan värka fram.
Att man ska va en sån Veligpetter.
Det blir nog inte en fredag som kommer att gå till historien.
Eller, kanske kommer jag att minnas det i evighet.
Kan ingen där ute i etern hjälpa mig.
Peeeeeer eller Haaaans, vart är ni när jag behöver er?

1 kommentar:

bjorne sa...

Börja med Abbot och sen så är det inte så noga vad som blir.