fredag 16 oktober 2009

Inte min dag idag

Till slut
så blev det
König
Pilsener.
Sen sket
det sig
rejält.
Pillra med
minneskort
samtidigt
som jag
konsta-
terade att
batteriet
i kameran
var på
upphällningen
och ta en öl
samtidigt var för mycket för mig.
Naturligtvis tömde jag ut ölen över tangentbordet,
rena byxor och golvet. Tang.bordet verkar klara sig.
Va frun sa, behöver jag inte nämna här.
Jag erkänner att jag är ett stort KLANTARSEL.
Tur att Bosse är här. Han ställer upp i alla väder.
Nu är frågan: Vad ska jag ta nu????????

4 kommentarer:

s.segerström sa...

var har du sagt om att dricka vid datorn?!?!

Anonym sa...

Frågan är snarare, va fanken hade datorn där o göra?

Anonym sa...

Du måste komma tillbaka till ruta ett. Drick en Punk IPA

bjorne sa...

Gör som mig,klä in tangentbordet med gladpack det stoppar alla vätskor bra,särskilt om man har hål i hakan du vet det som ölen rinner ut i.Bosse är en riktig vän och dricka öl har han lärt sig eller.