lördag 27 mars 2010

Finn fem fel

HP är jätte- koncentrerad under in- mäskningen. 55 grader när malten åker i. Inga problem. Alla plattor fungerar. Tempmätarn är på plats. Måste säga att dom var väldigt av- spända. Rektorn och Tannlegern slappade under tiden. Härligt att se bryggare som har allt under kontroll. När allt flöt på fint så passade Arne på att städa efter oss andra. Tror att Arne var ordnings- man i skolan. Plötsligt så hördes ett -TITTA, sa Arne, vad jag fann. En hel låda Orval. Som ni förstår så har jag ljugit litegrann. Nu kommer den stora frågan. Kan nån gissa, vad som inte gick sådär jättebra idag. Vill inte förstöra helgen för Doktor T, så alla felen kommer att skrivas om i ett senare tillfälle. I morgon bitti skall "SM-ölen" tappas om. Då blir det en ny holmgång. Det värsta är att jag är inkopplad imorron, så då ställer säkert jag till med nåt. Jag "lyckas" ofta att göra diverse fel. Det är STOR risk att heta linjen med Doktorn står öppen hela dagen.

Inga kommentarer: