måndag 11 maj 2009

Bilder från Gambrinius-ruset 09

Här det mutskandal på gång. Arne försökte pumpa Danne på en fråga i tips- promenaden. En sån rättskaffens man som Danne, så gick Arne bet. Stark gjort. Trots hot om våld. Sen var det en Amok- löpare som blev arg på några ungdomar som körde för fort. Först så tände han eld på deras bil. Sen slog han ut sin ilska. Vi vågade inte gå nära. Har ni sett Rambo så förstår ni. Nästa bild vill jag gärna döpa till. Snillen spekulerar. Här tjänade jag en öl. Avslöjade vilken som är kung i Sverige. Återigen var det dags för en kaffehalv. Här det 3 som undrade om vi inte är framme snart. Då hade vi gått 3 km. Bra 13 km kvar sa jag.

2 kommentarer:

bjorne sa...

Vackra bilder och vackra gubbar,undrar om inte hela gänget såg ut som afrikanskan jag har på bloggen innan ni var i mål och ditt val tycker jag var bra.

bjorne sa...

Oförlåtligt att jag glömde maltdrycker men alla sks jobba så kanske inte lämpligt,