söndag 3 maj 2009

Test på Östkusten

Jag kom på en jättebra ide i torsdags. Sa till frun att vi skulle åka till Åland på en mysresa. Självklart skulle det testas lite öl också. Nåt sket sig på vägen. Hela fruns släkt och våra barn skulle nu med. Nu var goda råd dyra. Jag räddade mig med att säga vi kunde fira svärmor som har fyllt 35 gånger 2. Svärmor och svärfarn dom knäckte mig helt. Dom va på disko och dansade som om fan vore lös. Tog slut helt efter kl 23. Då gick jag och la mig. Javisst ja, testade några ölsorter när jag smet iväg några gånger under kvällen. Testade en Fullers ESB som va riktigt bra. Betyg 4+. Tog även en blaskig finsk öl vars namn inte behöver nämnas här. Nästa undansmitning blev en Youngs Double Choklad Stout. Den va spännande. Mustig men lite för kraftig chokladsmak. Betyg 3. Bussresan hem höll på att sluta i tragedi. Utanför bussen kom det 2 äldre herrar som va så ini bombens drittans fulla. Hela bussen stönade. Alla tänkte nog samma sak. Fan om dom får följa med. 5 timmar i bussen med såpass packade herrar blir nog inte kul. Efter en massa tjafs så stod det klart att dom skulle med en annan buss. När 61 personer andades ut samtidigt, så höll rutorna på att ramla ut.

1 kommentar:

bjorne sa...

Tänker på vad kärlek det strålar om den bilden,lyckostar.