fredag 4 december 2009

Jag lär mig aldrig

Nu är det freeeedagsmyyyyys,(trodde jag). Efter en härlig dusch så började jag att diska lite. Självklart tappade jag upp en öl,(Vattusäter 2). Tycker det är lite avslappnande. Med disken alltså. När disken var klar och ölglaset urdrucket så var det dags att börja med maten. Jag skulle laga en Lasagne. Faktiskt mysigt att laga mat samtidigt som man kan ta en kall egengjord öl. Jag har ju som bekant inte så bråttom. Självklart skulle jag tappa upp en till under matlagningen. Vad hände när jag skulle tappa upp nästa öl? Ta mig fan så tog fatet slut. Hade druckit en, så bilkörning var inte att tänka på. Tack gode gud att Sara var hemma så hon kunde köra, så jag fick hämta ett nytt. Nu sitter jag och bara njuter. Tänker lite på Kennet som fyller år idag. Gubbtrasan. Han är snart ikapp mig, tror jag.

Inga kommentarer: