tisdag 22 december 2009

Mini-VÄRP för ointelligenta

En jul- värp för Jan E.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet, runpan i vädret och rött silke, det måste va Pamela Andersson

Sigge sa...

Det var inte så fel.

no:19 sa...

Anna Anka sa 19

Sigge sa...

Nära nära

bjorne sa...

Kanske Arne Anka,God Jul hela familjen.

Anonym sa...

Men Sigge - har du ingen ointelligent kompis som kan knäcka den här Värpen snart.
God Jul! Hoppas du hittar någon bra julöl till julmaten. Själv har jag köpt Nils Oscars kalasjulöl.
Hälsar Monica

Sigge sa...

Jo massor. Men ingen vill avslöja
sin ointelligens.
Faktiskt så köpte jag oxå en
Nils O. Kalasjulöl igår.
Visserligen har jag en back
hembryggd julöl, men det är roligt att prova lite annat ibland.

Sigge sa...

Eftersom det är juldagen så är jag
ovanligt snäll.
Avslöjar miniVÄRP eftersom ingen kom på det.
Höns+Bosse=HönsBosse
Ingen kunde så jag tar backen med
julöl själv. Tackar.