söndag 27 december 2009

Promenad med Bosse

Bosse och
jag tog en
liten tur
ner till
Fryken
idag.
Han va
lös ganska
mycket.
Börjar gå
bra med
inkallning.
Visserligen
har jag
lite godis i
fickan.
Väl vid
Freja så
sprang
han som
en skållad
råtta och
luktade
på allt
möjligt.
När vi
skulle gå
tillbaks
till bilen
så ville
"Råttan"
gå i ett
snöskoter-
spår.
Det är ju roligare
att gå på olika ställen.
Kruxet var att spåren höll för
Bosse, men inte mig.
Fick ett SMS från Rektorn som va
riktigt lessen. Hans fat tog precis slut.
Kunde riktigt se tårarna på han.
Han har ju gångväg till HP, så nu får han motion.

1 kommentar:

bjorne sa...

Hej,önskar er det samma,är ledig 10 dar till om jag orkar hålla mig ifrån jobbet,i morse var det gott att inte behöva iväg när det kommit så mycket snö igen.Bosse va fin som Jultomte han får bli det varje år nu va.