tisdag 5 januari 2010

Från glad till förbannad

Nyss lagade jag mat och tog en pilsner, livet var uppåt värre. Sen ringde telefonen. Skyndade mig att skölja av händerna och sprang till telefonen. När jag lyfte luren så var det ingen där. Hände för nån månad sen också. Nu blev jag förbannad på riktigt. Tittade på presentatören och försökte ringa dit, ingen som svarade. Bara telesvar. Phonehouse var det. Alltså vill jag varna er för följande nummer. 08-50112064 och 08-50112017. Om ni hinner att svara så be dom dra dit där det är väldigt varmt. Förstår att det är nåt med "datauppringning". Skickade ett mail till VD´n. Skall bli djävligt roligt att se om han hör av sig.

1 kommentar:

bjorne sa...

Bara ett sätt att blåsa en på pengar tror jag,det är kallt nu så hoppas du inte är ute med rumpan bar efter dagens tennis,ha de gott.