tisdag 5 januari 2010

På banan igen

Som ni ser så har min matlust kommit tillbaka. Men, vad ska det bli idag? Tyvärr tog vitlöken slut så det blev bara 2 klyftor i. Självklart skulle det testas litegrann. Under mat- lagningen slank det ner en Twisted Thistle IPA från Belhaven. Ingen som riktigt ut- märker sig. Betyg 3. Oppigårds Single hop ale var snäppet bättre. Betyg 4. Under tiden som maten blir klar så tar jag en Nils Oscar Indian Ale. Har testat den flera gånger och den bara växer för varje gång. En exellent Ale. Bra beska, (som jag gillar). Den vill jag rekommendera för alla. Betyg 4++. Efter maten skall jag ta Ruination IPA´n Vad jag tycker om den kan ni läsa i tidigare test. Den ska bara tas och njuta av, mmmmmmmmm. Betyg 5+++++ PS. Till maten blir det nog en egengjord julöl.

Inga kommentarer: